Art.Rockowy Świat nr 229 – 12.11.2014

Dwieście dwudzieste dziewiąte spotkanie w Art.Rockowym Świecie poświęcone było muzycznym odkryciom i nowościom. Usłyszeliście muzykę takich artystów jak Faint Signal, Garden Music Project, Matria, Neronia, PropheXy, Seven That Spells oraz U.N.i. Ponadto muzycznie powspominaliśmy wywiad z grupą Osada Vida, a także mogliście poznać pierwszą z wielu płyt klasyków czeskiego rocka progresywnego, zespołu The Blue Effect.

Playlista audycji nr 229 wygląda następująco:

1. Genesis, Horizons, „Foxtrot” (1972), 1:41.
2. Osada Vida, Haters, „The After-Effect” (20140), 4:32.
3. Osada Vida, Still Want To Prevaricate?, „The After-Effect” (2014), 3:05.
4. Matria, Beneath The Sin, „Defying My World” (2013), 4:27.
5. Matria, Defying My World, „Defying My World” (2013), 3:13.
6. Matria, Sleepless, „Defying My World” (2013), 4:30.
7. Seven That Spells, III, „Men From Dystopia” (2007), 16:34.
8. PropheXy, Babba, „Alconauta” (2009), 8:28.
9. Faint Signal, Faint Signal, „Severn FM” (2014), 3:51.
10. Faint Signal, R.F.I.D. (The Final Mark), „Severn FM” (2014), 4:35.
11. Faint Signal, The Sun Closed It’s Eyes, „Severn FM” (2014), 4:17.
12. The Blue Effect, Blues About Stone (Kamenné blues), „Meditace” (1970), 8:01.
13. The Blue Effect, Paměť lásky, „Meditace” (1970), 4:05.
14. Neronia, Lost in Grey, „Blue Circles” (2008), 6:06.
15. Neronia, We’ve Brushed, „Blue Circles” (2008), 7:15.
16. Garden Music Project, Garden, „Inspired by Syd Barret’s Artwork” (2014), 2:46.
17. Garden Music Project, Transformation, „Inspired by Syd Barret’s Artwork” (2014), 5:27.
18. Garden Music Project, Tour Bus, „Inspired by Syd Barret’s Artwork” (2014), 4:25.
19. U.N.i, Dreamland, „Dreamland” (2013), 4:41.
20. U.N.i, Tango Inferior, „Dreamland” (2014), 4:21.
21. Gotthard, Jump the Gun, „Bang!” (2014), 3:43.

Print Friendly, PDF & Email

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.